Monday 1 August 2011

~muNgkinkah???

dalam keadaan sunyi hati dan fikiran mula memainkan peranan masing2.. hati aku rasa mcm lain macam...
 aku jd taku...taku bila segala andaian aku betul2 terjadi.. mungkinkah aku akan kembali seperti dahulu?? sentiasa sunyi tiap masa??? sentiasa dipermainkan....??

kadang2 aku menyampah dengan para lelaki di dunia..aku benci dengan segala janji manis diorang dengan aku..aku jadi serba tak kena.. aku geram...kalo boleh aku nak bunuh semua lelaki dalam dunia ni.. kenapa lelaki susah faham keadaan wanita yang sentiasa minta disayangi di beri perhatian....dimanjai...segala2nya...... lelaki hanyya tau main pakai buang jer kan....bila boring pastu campak dalam basket penuh ulat2...dapat imagine???? boleh tak aku cakap benda2 macam ni S.I.A.L!!??? kadang2 aku rasa mcm meluat dengan lelaki yang couple tapi buat dekk jer ngan kaum pempuan kan??? janji nak kawen la...sehidup semati la... tapi hampehh dowhhh!!

geram jg bila aku ingat balik kisah silam aku yang S.I.A.L tu... sakit betul hati aku...........gerammm......
arghhhhhhhhhhhhhhh kenapa aku harus lalui tu semua????


dan SEKARANG........
adakah aku akan terus bahagia atau benda serupa akan jadi lagi dengan aku???????
tolonglah...... aku tidak mau disakiti lagi....aku bukan perempuan yang dipakai buang.....tolong fahami aku....
;(


2 comments:

  1. sabar la ah..
    btw, yeah blog ko ada signature sdh...hehee..

    ReplyDelete
  2. ya ada uda signature saya... ;p hihi separuh mati mau buat tei.....

    ReplyDelete