Monday 20 June 2011

~ cincin tunang...

assalammualaikum...w.b.t..

wah...blog saya belum berandam lagi dengan mak andam..... tidak mengapa...dulu my blog penuh dengan blink2...sana sini widget.....tapi kali ni saya bercadang untuk membuat blog ni kelihatan mature sikit.. bahasa pula biar nampak kemelayuan sikit....ntah la..maybe taman dihati ini makin lama makin meningkat dewasa....kali ini biarlah penuh dengan isi hati yang akan memotivasikan diri sendiri.. :)

raya suda dekat....sebenarnya raya ke tiga ini adalah hari untuk saya dengan seseorang yang disayangi...berdebar jantung ni..lebih-lebih lagi last week, my future mother in law bercadang nak beli cincin bulan depan...ya la..kan tinggal bulan depan je lagi nak buat persiapan sebelum ramadhan bermula...elok buat persiapan awal-awal kan...almaklum lah..ramadhan ni penuh dengan dugaan kalau kepenatan tu sudah bermaharajalela...

saya terkesima sewaktu bakal mak mertua plan nak beli cincin...saya gugupsebenarnya..saya takut jodoh akan berubah...saya takut tidak kesampaian...saya takut dilukai.... ;(

walau bagaimanapun..baju dan disediakan..nampaknya merah menjadi tema ku.... inshaallah..doakan saya... ;)

saya takut mengaku yang saya akan bertunang..sebab saya takut benda ni tidak menjadi...kami cuma merancang..ALLAh yang menentukan..

saya harap sangat2 supaya kami dapat menempuhi dugaan yang bakal tiba...harap2..dugaan janganlah berat2 sangat...saya ni insan yang lemah....

~~

No comments:

Post a Comment