Saturday 25 June 2011

buRgeRMBIra...

~ salam ukhuwah semua..

ya hari ini hari sabtu...SMK Limbanak tersayang mengadakan sesi sekolah seperti biasa..bangun macam biasa ;) tapi lewat sedikit memandangkan mood hari sabtu untuk bangun lewat tidak tercapai...tapi segalanya berjalan dengan lancar..kena memotivasikan diri...apa-apa pun yang saya lakukan adalah untuk kebaikkan sendiri..mengelu? mesti lah..tipulah tidak mengeluh kan.....tapi semangat tu kena ada..

sampai sahaja di perkarangan sekolah, suasana agak sunyi..nampaknya sambutan dari pelajar untuk hadir kesekolah tidak memuaskan...almaklumlah....sekarang JOM HEBOH TV3 sedang berlansung di perkarangan stadium Likas..

ok lah.....kepada sesiapa pelajar yang datang ke sekolah..syabas saya ucapkan..semangat macam ni lah yang kita mahu..  ;) 

ok, masuk bab seterusnya ;)    hari nie masuk 3 hari saya betul2 mengidam burger.. ok bukan Mc Chicken atau zinger burger tu k...tu saya baru baham minggu lalu..tapi  kali ni saya mengidam sangat makan burger tepi jalan tu........

ok, malam tadi sebenarnya adam janji bawa makan burger....tapi dia terlupa sebab sibuk sangat main futsal..hurmmmm...so, hari ini adam bawa tengok wayang dan makan burger..tapi burger tu malam nanti la....

ni cerita pasal wayang... kami berdua  sangat 'exited' dengan wayang kung fu panda....lantas tiket wayang kami beli 3D..almaklumlah..........tengok 3D lagi best kan? tengok punya tengok, wayang stuck di pertengahan cerita.....tidak dapat diselamatkan... ;( lepas tu, kami keluar dengan muka sepuluh sen berkarat sebab wayang tergendala....masalahnya kami bukan tengok astro pun sampai boleh tergendala....... ya memang kesilapan teknikal.. rugi??? oh tidak.. duit kami dikembalikan juga akhirnya sebanyak RM32..... kami happy ;)

lepas tu malam menjelma.....target misi dan visi ialah untuk mencapai objektif membeli burger..YEAHHHH akirnya saya dapat juga... 'double chicken special' RM5 nyumy sangat2...hati saya sangat berbunga2 berwarna warni sebab dapat makan burger...saya pun BURGERMBIRA ;)

akhir sekali majulah sukan untuk negara....haha saya sudah naik sot sikit...esok hati berbaur sangat nak menyisip di celah2 orang ramai kat JOM HEBOH.. TARGET>>> FAIZAL TAHIR........
ya..ini lah burger yang membuatkan saya burgembira ;) than x Adam......perut saya riang ria ;)



No comments:

Post a Comment