Sunday 10 July 2011

DR SHEIKH MUZAPHAR SHUKOR......

assalamualaikum w.b.t

haloooo...ok2..sabar ek...ermmm actually hari nie saya happy sangat2...tersangat2 lah happy.....
nak tau kenapa??? sebab.......ermmm...sebab..ok2 bunyi drum dulu....tram tamm tammm...sebab saya jumpa sorang idola saya sejak saya upper 6 lg...dia ni kan..buat saya kena denda kat hostel sebab saya datang lewat semata2 kerana mamat ni.....pastu mamat ni buat saya angau n imagine slalu nak kawen dengan dia...pastu saya imagine supaya dapat jumpa ngan dia....pastu mamat ni buat saya letak pic dia kat bilik n kat frame pic kat atas meja saya ;))

hehe...dia  la....

haaa......dia ni la...hensem kan?? of coz la..suma org nampak dia ni ensem giler...saya dulu siap mintak driver skolah simpan news paper yang ada pic dia...pastu driver skolah tu sendiri cari saya kat kelas untuk send picca2 tu dengan saya...bebudak kat kelas buat dekk jer ngan gaya saya masa tu..diorang x heran..cz saya memg kuat berimaginasi yang bukan2 sampai skunk.. ;) saya memg nak kawen mamat ni..tapi DR HALINA dah curik hati DR SMS tu dulu dari saya.. ;)  tapi tak kisah la...yang penting saya dah jumpa dia kat CENTRE POINT KK...secara x sengaja...

mcm ni story dia....1st tu heran gaks sebab ramai orang berkumpul kat atrium CP tu..siap ada banner dr SMS lagi...saya pon teka la kot2 Dr SMS tu ada...tapi fikir x logik...skali tengok depan mata.. OMG!!!!!! dia beb! hensem giler..tinggi pulak tu...pastu muka dia senyumm ja....dia lambai2 tangan kat saya..opsss..bukan2 dia lambai2 tangan kat org2 yang panggil dia...dia layan peminat baikk punya wooo! TERBAIKKKK......

saya terpegun jugak la...nak jugak amik pic..tapi keadaan saya yang selekeh masa tu buat saya keberatan untuk amik pic ngan dia... ;) cis..ngada2 kan saya..macam lah saya ni artis or selebriti ;P x kisah la..yang penting saya jumpa dia ;)))

ermmm banyak lagi story pasal dia ni..tapi penat jari jemari nie nak ketik2 keyboard PC yang lebarrrr ni ( pinjam PC adam) ;)
apa2 pun..saya tetap sokong idola saya tue...n saya tunggu kelahiran baby dia selaku anak tiri saya ...hehe2...

bubye semua.....esok ada perhimpunan skolah....nak titon awal....bubyee......

No comments:

Post a Comment